Воскресенье, 28-04-2024, 14:52
Перевод сайта 2
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Форма входа
Меню сайта
Категории раздела
РАЗНОЕ [61]
СОВЕТ ДНЯ///ОЧЕНЬ ИНТЕРЕСНО/// [78]
АВТОБИОГРАФИЯ ЗНАМЕННИТЫХ ЛЮДЕЙ [37]
СОВЕТЫ ДЛЯ ВСЕЙ СЕМЬИ [96]
Все что нужно знать девушкам, ребятам, женам, мужчинам, мамочкам, папочкам, бабушкам, дедушкам.
КАК ВЫБРАТЬ СЕБЕ ХОБИ ДЛЯ ДУШИ? [1]
Интересное про хоби. Выбираем хоби.
АВТО. [20]
"ЗДОРОВЬЕ" В ДОМАШНИХ УСЛОВИЯХ. [62]
ИСТОРИЯ ЛЮБВИ ВЕЛИКИХ ЛЮДЕЙ [3]
ВЕЛИКИЕ ЛЮДИ БОЛЬШАЯ ЛЮБОВЬ
Новости Спорт Погода [8]
2014
Календар свят і по
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Фильмы
Валюта
Поиск
Часы
Радио онлайн
Радио онлайн
Карта
Карта
Карта
ФОТО
Block title
Главная » 2012 » Январь » 25 » ЗАЗ-968М «Запорожець»
15:24
ЗАЗ-968М «Запорожець»
ЗАЗ 968М

ЗАЗ-968М «Запорожець»

ЗАЗ 968М запорожець, малолітражний задньомоторний чотиримісний двох дверний седан. Серійне виробництво ЗАЗ-968М почалося в 1979. Від своїх попередників автомобіль відрізнявся зміненою формою бамперів, які комплектувалися гумовими накладками і пластиковими боковинами, а також більш опуклою передньою панеллю. На задній панелі з'явилися ліхтарі прямокутної форми з пластиковими обідками. «Вуха», тобто виступаючі воздухозабірники, були замінені гратами, за що новий «запорожець» стали називати «безвухим». передні сидіння регулювалися по довжині і нахилу спинки, спеціальні запірні пристрої запобігали перекиданню вперед. Крім того, передні сидіння розкладалися, утворюючи спальні місця.

ЗАЗ-968М оснащувався V-подібним чотирициліндровим двигуном повітряного охолодження об'ємом 1198 см3 і потужністю 42 к.с. при 4400 об/хв. максимальна швидкість автомобіля складала 120 км/год.

До швидкості 100 км/год машина розганяється за 32 секунд. Охолодження двигуна здійснювалося за допомогою осьового вентилятора, що нагнітав повітря до циліндрів. Завдяки переробленій версії передньої підвіски радіус повороту зменшився до 5,3 м.

Запасне колесо і акумулятор були перенесені в моторний відсік. На «запорожці» з'явився новий підрульовий трипозиційний комбінований перемикач, керуючий світлотехнікою і склоомивачами.

На автомобіль встановлювалася чотириступінчаста коробка передач, незалежна торсіонна передня підвіска і важільно-пружинна задня підвіска, а також барабанні гальма всіх коліс.

В 1983 була розроблена модифікація двигуна МЕМЗ-968н з карбюратором к-133 з ЕПХХ. На базі ЗАЗ-968М випускалися наступні модифікації: 3a3-968мб - для інвалідів, у яких пошкоджені або ампутовані обидві ноги; заз-968мг з двигуном потужністю 28 к.с. - для інвалідів, у яких пошкоджена одна нога; заз-968мр - для інвалідів, у яких пошкоджена одна рука і одна нога; заз-968мд, оснащений двигуном потужністю 40 к.с. В 1990-1992 випускався пікап заз-968мп, за передніми сидіннями якого була встановлена стінка з вікном.

Останній автомобіль ЗАЗ-968М був випущений в 1994.

Категория: АВТО. | Просмотров: 862 | Добавил: Артем | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
7 языков
Часы
Календаря
Рейтинг блогов 200stran.ru: показано число посетителей за сегодня, онлайн, из каждой страны и за всё время Проверить ТИЦ и PR Счетчик и проверка тИЦ и PR Яндекс.Метрика
%