Daewoo LanosDaewoo Lanos, який був першим самостійним проектом компанії Daewoo, представлений на Женевському автосалоні в 1997 році як заміна Daewoo Nexia. Автомобіль спроектований науково-дослідним центром Daewoo в співпраці з німецькими та англійськими інжиніринговими компаніями. Дизайн кузова розроблявся знаменитим італійським ательє ItalDesign під керівництвом Джорджетто Джуджаро. Lanos був спроектований і запущений у виробництво за 30 місяців і коштував компанії 420 млн доларів. Виробництво почали в Південній Кореї в 1997 році. Модель мали три варіанти виконання кузова: трьхдверний хетчбек, пятидверний хетчбек і седан. На автомобіль встановлювалися двигуни робочим об'ємом від 1.3 до 1.6 л, потужністю від 75 до 106 к.с. Крім Південної Кореї, Lanos методом великовузлового складання почали випускати в Польщі на заводі FSO і в Україна на підприємстві «АвтоЗАЗ-Daewoo». Також з 1998 по 2000 рік автомобіль збирався на заводі ТАГАЗ в Росії під назвою Doninvest Assol, однак виробництво було згорнуто через низький попит. У 2000 році в Польщі вводиться повномасштабне виробництво, а 2002-го в модельному ряду GM-Daewoo Lanos змінює новий Chevrolet Aveo. Того ж року автомобіль пережив рестайлінг: змінилася форма кришки багажника, задньоъ оптики та облицювання радіатора, деякі зміни зазнав і салон. У 2003 році компанія «Укравто» підписала угоду з GM Daewoo про створення на Запорізькому автозаводі повномасштабного виробництва моделей Daewoo Lanos, який включає не тільки зварку, забарвлення і збірку, але і штампування кузова. З грудня 2004 року Lanos останнього покоління збирається в Запоріжжі. До кінця 2008 року Lanos вироблявся в Польщі на заводі FSO («Fabrika Samohodow Osobowyh»). З вересня 2008 року автомобіль став чисто український за всіма виробничими ознаками локалізації: на ЗАЗі ведеться штампування, зварювання, фарбування кузовів, збірка автомобілів, а для моделі 1.3 та 1.4 л - виробництво двигунів на Мелітопольському моторному заводі. |